Stå för sina åsikter

Jag godkänner inga kommentarer till min blogg som är anonyma. Är man så feg att man inte vågar stå för det man skriver, kan man lika gärna hålla käft!

Jag är inte perfekt, det är ingen annan heller, och är det någon som säger det, så är det nog den första som inte är det...

Att sedan våran familj har blivit en diskussion i ett forum, förstår jag inte, har man inget viktigare för sig än att hacka, diskutera, och dra slutsatser som är helt felaktiga utan någon som helst grund eller substans i bakgrunden?

// Knightlord


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Tyvärr verkar allt för många på de forumet bli eggade av att projicera. Tydligen har de själva så dålig självkänsla att de inte klarar av att må dåligt pga sitt eget misslyckande utan lägger över skulden på andra för att må bättre.

2010-10-04 @ 23:08:43
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0