Utbildningskontoret

Utbildningskontoret

Nu har jag fått tag på utbildningskontoret, men om jag blev så mycket klokare vet jag ju inte. De hänvisar till rektorn på skolan, nu har barnens skola två rektorer, en för skolan och en för förskoleklassen, fritids samt förskolan. Den sistnämnda har varit sjuk några dagar, men enligt utbildningskontoret skulle hon eventuellt vara tillbaka och jag fick ett direktnummer.

Rektorn

Ringer numret till rektorn får följande svar: "Numret är ej längre i bruk"(?!). Samma nummer står på skolans hemsida... Så jag får nog göra ett personligt besök idag innan barnen skall hämtas...

// Knightlord

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

De låter ju helt knäppt att numret inte skulle vara i drift... Växelfel?

2010-10-26 @ 12:50:54
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0