Vårdnastvistbloggen

Tänkte på en sak

En sak jag nu reflekterat över som jag inte sätt någon tidning eller annat medium ta upp, är att pappans blogg skiljer endel. Jämfört med alla tidigare inlägg så är det ett enda som skiljer sig, och det är det sista inlägget, från natten till idag. Där märks det att det är en svensk med invandrarbakgrund som skrivit inlägget i formuleringar och stavfel.

Men alla andra blogginlägg kan man inte utläsa att det är någon med utländskhärkomst som har skrivit. Detta får mig att undra... är det samma person som skrivit sista inlägget som alla andra. Pappan vet nog att IP-numret kan spåras av polisen, så jag undrar, är det han eller någon annan som skrivit sista inlägget. Jag är nästan övertygad om att han har skrivit de tidigare inläggen...

// Knightlord


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag la märke till det med.

Det troliga är ju som du skriver - att han skrivit alla andra inlägg själv - men att någon annan skrivit det sista åt honom.

Samtidigt måste ju självklart den som skrivit det ha haft hans inloggningsuppgifter så det lär ju vara på uppdrag av honom själv.

Vill han inte bli hittad är han troligen mycket noga att inte lämna spår i form av ip-nummer osv.

2010-10-11 @ 08:00:41
URL: http://judeandesert.wordpress.com
Postat av: Maskrosmor

Sv - skratt Ja det har du rätt i =) Hade inte tänkt på det innan =)

2010-10-14 @ 18:59:47
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0