Kallt, kallare....

Kallt

I söndags kom jag upp till Härnösand, då var det -11 grader.

Kallare

Igår var det omkring -16 grader, brrr, frös som bara den, speciellt om handen som jag fick ta ur vanten för att svara i telefonen som ringde några gånger...

Just nu är det tydligen -22 på väderkanalen.se, runt kl. 7 när jag skall gå ska det vara omkring -16 också....

Tenta

Igår var det salstenta. Hoppas på godkänt, och det är på denna totalresultatet som räknas om jag blir godkänd eller ej. Var gränsen går vet jag inte, men det brukar vara omkring 50%, och totalpoängen är 27 (9x3), så gissningen är 13-14 (och jag har redan 6 poäng från hemtentan, som jag också hämtade ut igår).

// Knightlord


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Kul att se att du lever älskling.

2011-02-15 @ 12:39:52
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0