Utcheckad

Utcheckad

Idag när jag kom tillbaka till folkhögskolan efter ett seminarium och en föreläsning, checkade jag ut (för imorgon), betalade samt bokade rum för vecka 7, som är nästa gång jag skall till Härnösand (hela veckan inkl. en tentamen).

Jag går ju till universitetet ca 7.15-7.30 och receptionen öppnar inte förrän kl. 8.00.

Bilder från morgonen den 17:e januari

Här kommer lite bilder från min morgonpromenad till universitetet måndagen den 17 januari. Imorgon skall jag försöka få några bilder från universitetet. Bilder från folkhögskolan får bli nästa gång jag åker hit upp.



Längst ner i backen som leder upp till folkhögskolan i Härnösand.



Påväg mot stationshuset och vägen ner mot Universitetet. Stationshuset syns i bakgrunden.



Stationshuset i Härnösand.



Vägen som går från stationen i Härnösand ner mot centrum och även passerar Mittuniversitetet.



Skylt utanför Mittuniversitetet.

// Knightlord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0