Fritidsplats under höstlovet

Besked om fritids

Beskedet får nog vänta tills åtminstone imorgon. På dagiset fick jag ett nytt telefonnummer till rektorn och beskedet att hennes telefon hade gått sönder och därför fått ett nytt nummer. Något som dock tydligen inte övriga kommunen känner till(!?), inte deras hemsida heller...

Tänkte besöka rektorn när jag ändå var i skolan för att hämta bägge sönerna. Hitter endast en enda person på expeditionen och det var inte rektorn. Får beskedet att rektorn inte är där på eftermiddagarna. Men jag har nu lämnat mitt ärende och hon skulle se om hon fick tag på rektorn, annars blir det väl imorgon.


// Knightlord

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Men alltså.. Jag fattar inte... Varför nytt nummer? Om tfn går sönder skaffar man väll en ny tfn och behåller numret... eller?

2010-10-26 @ 13:56:57
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

Sv - Tja.. det känns onekligen så ibland i iallafall. =)

2010-10-26 @ 15:05:04
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0