Ansökan om fritidsplats

Intyget

I tisdags fick vi så intyget från barnhälsopsykologen som Kevin har träffat ett antal gånger. Hon som skulle skicka en remiss till habiliteringen.

Ansökan

På onsdagen efter att jag hämtat Kevin från förskoleklassen och hämtat Johan från förskolan samt pumpat Lucias cykel vid macken, då pumpen var spårlöst borta, tog jag mig förbi kommunhuset och lämnade in ansökan om fritidsplats för Kevin. Hur lång handläggningstid det är har jag dock ingen aning om.

Pumpen

På kvällen hittade så Lucia pumpen.

// Knightlord

 


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Hoppas det inte dröjer så länge nu innan e får gå på fritids.

2010-09-10 @ 12:43:13
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0