Uppdrag: Släktforskning - Referensuppdrag

Vill du veta hur dina anor ser ur?

Jag kan hjälpa dig. Jag tar en liten startavgift (300:-), och i den ingår det då att sammanställa de uppgifter jag får från dig att börja forska på, samt 2 timmars forskande. Sedan skiljer mitt åttagande mot de flesta andra som har en prisplan per timme. Jag väljer att ta en kostnad för det som verkligen utförs effektivt. Skicka dina önskemål, så skall jag se vad jag kan lägga får prisnivå.

Prisexempel

Antavla med i 5 generationer 62 individer (förrutom startanan), skulle ge ett pris på 2 500:- + startavgiften (dock garanteras inte att alla 62 individer kan fås fram, då det kan förhindras av olika sätt, okänd far, kyrkoarkivsbrand m.m.

Obs! För att få in referenser kan det hända att du blir utvald och får ett betydligt lägre pris.

Referensuppdrag

Jag har forskat i 18 år och är nu villig att hjälpa folk att få fram sina anor. Därför söker jag nu efter personer som vill ha forskningsuppdrag utfört. Efter utfört uppdrag vill jag dock kunna använda delar av utredningen som referens. Du kommer inte undan startavgiften på 300:-, men sedan kan priset bli lägre än de 2.500:- jag angett ovan.

Om du är intresserad. Skicka en kommentar nedan med mejladress, så återkommer jag så fort som möjligt.

Utgivet:
Svenska Smedsläkter nr 8, FFS-Föreningen för Smedsläktforskning (släkten Broms), 1998
Svenska Smedsläkter nr 10, FFS-Föreningen för Smedsläktforskning (släkten Gropp), 2000

// Knightlord


Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Jag känner att inte jag har tid med det nu :P

Pappa ska börja släktforska, så jag kanske hänger på honom då :P

2010-09-19 @ 18:55:08
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Spinn

Finns det någon bra anledning till varför du har försäkringskassans reklamfilm i din blogg?

2010-09-20 @ 11:53:30
Postat av: Knightlord

Nope, det är bloggsajten som gör det

2010-09-20 @ 20:15:51
URL: http://knightlord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0